loading...
وب تخصصی هواداران بارسلونا
بازدید کنندگان محترم توجه فرمایید

 بازدید کنندگان محترم توجه فرمایید   

 

 

وب تصمیم دارد تا بزودی بخش اخبار باشگاه را حذف کند  

  

و بجای آن بخش  

  

 عکس های بارسایی و کلیپ های بارسایی را به آن اضافه کند.

به وب تخصصی هواداران بارسلونا خوش آمدید.

http://www.uploadax.com/images/64069423461437193511.jpg

کلیپ های بارسایی

جدید ترین کلیپ ها در  

 

http://8pic.ir/images/rrfql2p4bu2ofbclpsis.jpg

محمد بازدید : 16 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

یادداشت روز : چرا سسک فابرگاس 

 

 در نیم فصل دوم تمام فصول ، افت می کند ؟

 

 

 
فابرگاس در سه فصل اخیر حضورش در بارسا ، آمار ناامید کننده ای در نیم فصل دوم داشته است.
  بدون شک " سسک فابرگاس " یکی از جواهرات پرورش یافته در " لاماسیا " است که پس از رسیدن به بلوغ فوتبالی در آرسنال ، به بارسا بازگشت. 
 

عملکرد فابرگاس در این چند فصلی که در بارسا حضور داشته قابل قبول بوده است . اما نکته ای که بحث اصلی این نوشته است ، افت عجیب فابرگاس در نیم فصل دوم فصل جاری است. همان اتفاقی که کم وبیش در دو فصل گذشته نیز برای این ستاره تکرار شده است. " سرخی سوله " تحلیلگر موندو دپورتیوو نگاهی داشته به این مساله که در زیر می آید :
« امروز یک دور کامل از زمانی که " سسک فابرگاس " در نیم فصل اول در مقابل بتیس بازیکن ثابت بارسا شد و دو گل نیز به ثمر رساند ، طی می شود. در آن بازی انگار قلنج این ستاره شکست و از آن زمان تبدیل به بازیکن ثابت بارسلونا شد. 10 نوامبر سال گذشته و در پایان بازی با بتیس ، سسک در مصاحبه ای کوتاه گفته بود " دو بازی قبلی را نیمکت نشین بودم و کمی برایم عذاب آور بود . اما باید با این مساله کنار می آمدم. ترکیب ثابت در رختکن خوانده می شد و من در آن قرار نداشتم ! نیاز بود که یک بار دیگر خودم را ثابت کنم " فابرگاس در 13 بازی ابتدای فصل 4 گل برای بارسا به ثمر رسانده بود آماری که در 18 بازی بعدی ، خیلی تغییر نکرده است.این اظهار نظر "مارتینو"  پس از بازی رفت با بتیس که گفته بود : سسک فابرگاس گزینه ثابت او در خط میانی بارسا خواهد بود ، نشان می داد که به نوعی ، سسک توانسته اطمینان سرمربی خود را جلب کند و از آن پس تقریبا در تمام بازی های مهم بارسا در ترکیب ثابت حضور داشته است . بخصوص در ماه گذشته که بارسا بازی های مرگ و زندگی زیادی را تجربه کرده است.به موازات این مساله ، بازدهی این بازیکن روز به روز با افت شدیدی مواجه شد ! آخرین گل او برای بارسا 8 فوریه یعنی دو ماه پیش و در پیروزی 4-1 بارسا بر سویا در  "سانچیس پیسخوان " زده شده است. همچنین آمار پاس گل فابرگاس نیز افت قابل توجهی داشته است. بعد از پیروزی بر سویا ، فابرگاس تنها دو بار و در بازی با رایو وایکانو (6-0 بارسا) در 14 فوریه موفق به دادن پاس گل شده است. در آن بازی ، گل دوم را برای مسی و گل چهارم را برای پدرو مهیا کرده بود.این آمار را مقایسه کنید با اولین فصل حضور سسک در بارسا که 13 گل زده بود و 15 پاس گل داده بود !

سه هفته پیش در مصاحبه ای با " Rac1 " فابرگاس اشاره کرده بود که از یک درد خفیف در ناحیه پهلو رنج می برد که این مساله کمی در عملکرد او تاثیر منفی گذاشته است.اما حتی این گفته و نیز این آمار ضعیف هم باعث نشده است که مارتینو او را از ترکیب ثابت بارسا خارج سازد. سسک در 39 بازی از 50 بازی بارسا تا بدینجای فصل ، فیکس بازی کرده و در 7 مورد هم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده است. در چمپیونز لیگ ، در دو بازی گروهی با میلان نیمکت نشین بوده ولی در هر دوبازی با سیتی در یک هشتم و در دیدار رفت با اتلتیکو در یک چهارم نهایی در ترکیب ثابت حضور داشته است. اگردر نظر بگیریم که وی در ال کلاسیکو نیز فیکس بازی کرده می توان ارزیابی کرد که فابرگاس یکی از مهره های اصلی مارتینو در تمام بازی های مهم بارسا در این فصل بوده است. فابرگاس در دو فصل پیش در دور رفت 9 گل و در دور برگشت هیچ گلی به ثمر نرساند. در فصل گذشته 6 گل در دور رفت لالیگا و در دور برگشت 5 گل (یک گل کمتر از دور رفت) به ثمر رساند ، و در این فصل نیز 7 گل در دور رفت و تنها 1 گل در 12 بازی انجام شده از دور برگشت به ثمر رسانده است. آمار خود گواهی می دهند که فابرگاس در مهمترین مقاطع فصل به هیچ وجه بازدهی مثبتی برای بارسا نداشته است. در بازی سه شنبه گذشته با اتلتیکو ، نیوکمپ واکنش کاملا مثبتی به تعویض او در نیمه دوم و پس از یک نمایش ناامید کننده دیگر ، نشان داد و این می تواند زنگ خطری برای این ستاره پرورش یافته لاماسیا تلقی شود. »
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب تخصصی هواداران بارسلونا بروزترین وب هواداران بارسلونا در خدمت شماست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مربی تیم
    مربی:لوییز انریکه  
     
     
    سایت ورش 11 - لوییز انریکه
    مدیرعامل تیم

       مدیرعامل:بارتومئو 

    ورزشگاه تیم
    ورزشگاه:نیوکمپ   
     

    همکاران و دوستان
    همکاران و دوستان
      
         

        

    www.elvatra.com    

         

    آمار سایت
  • کل مطالب : 251
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 250
  • بازدید ماه : 501
  • بازدید سال : 1,885
  • بازدید کلی : 15,493