loading...
وب تخصصی هواداران بارسلونا
بازدید کنندگان محترم توجه فرمایید

 بازدید کنندگان محترم توجه فرمایید   

 

 

وب تصمیم دارد تا بزودی بخش اخبار باشگاه را حذف کند  

  

و بجای آن بخش  

  

 عکس های بارسایی و کلیپ های بارسایی را به آن اضافه کند.

به وب تخصصی هواداران بارسلونا خوش آمدید.

http://www.uploadax.com/images/64069423461437193511.jpg

کلیپ های بارسایی

جدید ترین کلیپ ها در  

 

http://8pic.ir/images/rrfql2p4bu2ofbclpsis.jpg

محمد بازدید : 32 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)
بارسلونا 3-0 سلتاویگو؛ پیروزی تلخ!
 
 

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


تیم بارسلونا در دیدار چهارشنبه شب خود موفق شد با دو گل نیمار و یک گل مسی، سلتاویگو را مغلوب کند، اما آسیب دیدگی والدس از شیرینی این پیروزی کم کرد.

پس از شروع بسیار خوب بارسلونا و به ثمر رساند یک گل توسط نیمار در اوایل بازی، ویکتور والدس دچار یک آسیب دیدگی بسیار جدی شد تا نیوکمپ در بهت و اندوه فرو رود. اگرچه در ادامه گلهای دیگری از مسی و نیمار پیروزی بارسا در این بازی را تضمین کرد، اما با این حال این یک پیروزی تلخ برای آبی و اناری پوشان محسوب می شود.
 

لوییس انریکه پس از بازگشت به نیوکمپ، تیم خود را با پنج مدافع روانه میدان کرده و فونتاس را در قلب خط دفاعی خود قرار داده بود. بازیکنان سلتا در این بازی مالکیت توپ را به بازیکنان بارسلونا واگذار کرده و همگی در اطراف محوطه جریمه خود جمع شده بودند و همین عامل باعث شد که بارسا از همان اوایل بازی بر روی دروازه آنها خیمه بزند. هنوز دقیقه 5 بازی فرا نرسیده بود که همکاری بین اینیستا، مسی و الکسیس باعث شد تا نیمار در یک موقعیت ایده آل قرار گرفته و بتواند دروازه سلتا را باز کند.

اینیستا در این بازی فضاهای خالی بین مدافعین حریف را به خوبی شناسایی کرده بود و چندین بار مسی و نیمار را در همین فضاها صاحب موقعیت کرد.

مصدومیت والدس

همه چیز در این بازی طبق برنامه و خوب پیش می رفت تا اینکه در دقیقه 22 ویکتور والدس پس از مهار ضربه آزاد بازیکن حریف، درد بسیار شدیدی را در ناحیه زانوی خود احساس کرد و جای خود را به پینتو داد. پس از این اتفاق بازیکنان بارسلونا برای دقایقی در شوک فرو رفته و کنترل بازی را از دست دادند تا اینکه اینیستا با یک پاس عمقی لیونل مسی را در یک موقعیت تک به تک صاحب توپ کرد و این بازیکن آرژانتینی نیز پس از عبور از دروازه بان به راحتی گل دوم بارسلونا در این بازی را به ثمر رساند تا بار دیگر خنده به لبان تماشاگران حاضر در نیوکمپ بازگردد.

با شروع نیمه دوم سرخی روبرتو جایگزین اینیستایی که ناراحتی کوچکی در ناحیه ران خود احساس می کرد، شد. بازیکنان بارسا در این نیمه تحت تاثیر مصدومیت والدس قرار گرفته و همین باعث شد تا تیم سلتاویگو جلو کشیده و چند موقعیت را بر روی دروازه بارسلونا ایجاد کند، ولی چند مهار فوق العاده توسط پینتو بازیکنان این تیم در امر گلزنی ناکام گذاشت.

سسک در دقیقه 60 بازی گلی را با ضربه سر به ثمر رساند، اما داور بازی این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در ادامه بار دیگر سلتاویگو بازی را در دست گرفت و بی مهابا بر روی دروازه بارسا حمله می کرد، ولی در دقیقه 67 بازی نیمار از سمت چپ محوطه جریمه سلتا به تو زد و توپ را از میان پاهای مدافعین عبور داد تا گل دوم خود و سوم بارسا در این دیدار را به ثمر برساند. این بازیکن برزیلی تنها چند دقیقه پس از این گل، جای خود را به پدرو داد.

در ادامه بازی نیز مانوئل پینتو ضربه سر فوق العاده بازیکن حریف را مهار کرد تا بار دیگر مانع از گلزنی تیم سلتاویگو شود. این دروازه بان تنها چند دقیقه بعد، پس از لو دادن توپ، برخورد سختی را با تیرک عمودی دروازه داشت و برای چند لحظه روی زمین دراز کشید تا نفسهای تماشاگران حاضر در نیوکمپ را در سینه حبس کند. خوشبختانه آسیب دیدگی سنگربان شماره دو بارسا جدی نبود و او موفق شد به بازی ادامه داده و چند مهار خوب دیگر نیز انجام دهد تا بارسا در این بازی به پیروزی برسد؛ پیروزی که بدون شک با غم و اندوه از دست دادن والدس درهم آمیخته است.
 
FCBarcelona.ir
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب تخصصی هواداران بارسلونا بروزترین وب هواداران بارسلونا در خدمت شماست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مربی تیم
    مربی:لوییز انریکه  
     
     
    سایت ورش 11 - لوییز انریکه
    مدیرعامل تیم

       مدیرعامل:بارتومئو 

    ورزشگاه تیم
    ورزشگاه:نیوکمپ   
     

    همکاران و دوستان
    همکاران و دوستان
      
         

        

    www.elvatra.com    

         

    آمار سایت
  • کل مطالب : 251
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 264
  • بازدید ماه : 515
  • بازدید سال : 1,899
  • بازدید کلی : 15,507