loading...
وب تخصصی هواداران بارسلونا
بازدید کنندگان محترم توجه فرمایید

 بازدید کنندگان محترم توجه فرمایید   

 

 

وب تصمیم دارد تا بزودی بخش اخبار باشگاه را حذف کند  

  

و بجای آن بخش  

  

 عکس های بارسایی و کلیپ های بارسایی را به آن اضافه کند.

به وب تخصصی هواداران بارسلونا خوش آمدید.

http://www.uploadax.com/images/64069423461437193511.jpg

کلیپ های بارسایی

جدید ترین کلیپ ها در  

 

http://8pic.ir/images/rrfql2p4bu2ofbclpsis.jpg

محمد بازدید : 26 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

تاتا: اینیستا تنها بازیکنی است که نوسان ندارد

 

 

 
سرمربی آبی اناری‌ها از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر اوساسونا بسیار راضی و خشنود است. او به ستایش از لیونل مسی و آندرس اینیستا پرداخت.

 بارسلونا در هفته‌ بیست و هشتم رقابت‌های لیگا جشنواره گل به راه انداخت و موفق شد اوساسونا را در نوکمپ با هفت گل در هم بکوبد تا با روحیه خوبی پای به دیدار حساس ال کلاسیکو بگذارد.

خراردو مارتینو، سرمربی آرژانتینی بارسلونا که پس از شکست غیر منتظره برابر وایادولید فشار زیادی را تحمل می‌کرد از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر اوساسونا راضی و خشنود است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: از این پیروزی پر گل بسیار خوشحال هستم. امروز بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. در طول ۹۰ دقیقه‌ خوب بودیم و نشان دادیم که تیم کاملی هستیم. بعد از دو پیروزی پیاپی با هوادارانمان آشتی کردیم. ما الان در شرایط حساسی قرار داریم.‌

او افزود:‌ درباره سبک بازی که قرار است یکشنبه هفته‌ آینده برابر رئال مادرید‌ به نمایش گذاریم هیچ شکی نداریم. امروز سبک بازی را که باید برابر حریفان خود به نمایش گذاریم، دیدم و از آن راضی هستم. هر دیداری شرایط خاص خود را دارد. برای ال کلاسیکو باید با آمادگی خاص به میدان برویم. الان می‌توانم ترکیبی را که قرار است برابر رئال مادرید به میدان برویم نام ببرم.

نتایج پر نوسان بارسلونا در فصل جاری باعث شده است که بسیاری از احتمال جدایی سرمربی آرژانتینی این تیم در پایان فصل جاری خبر دهند. تاتا درباره آینده خود در نوکمپ گفت: من همواره با زوبی زارتا صحبت می‌کنم. هر روزه درباره همه چیز با هم حرف می‌زنیم. نمی‌خواهم حرف‌هایی را که بین ما ردوبدل می‌شود فاش کنم، اما می‌خواهم یک چیز را الان بگویم و آن این است که تمام حرف‌هایی که در ماه اکتبر از زبان من درباره بازیکنان منتشر شد حرف‌های من نبود، بلکه ساخته و پرداخته رسانه‌ها بود. ما باید قرارداد اینیستا ، تیو و بارترا را تمدید کنیم.

سرمربی بارسلونا درباره غیبت نیمار در این دیدار گفت: عملکرد نیمار نوسان دارد. به همین خاطر ترجیح دادم که در این دیدار از پدرو و سانچس استفاده کنم. نیمار در دیدار برابر منچسترسیتی نمایش بسیار خوبی داشت. اگر بازی ما برابر اوساسونا به مشکل می‌خورد بدون شک او را به میدان می فرستادم. اما خوشبختانه گل‌های زیادی را به ثمر رساندیم و ترجیح دادم که او در این دیدار استراحت کند. پدرو و سانچس دو بازیکنی هستند که هر مربی آرزوی آنها را دارد، چرا که آنها هر بار که فرصت بازی پیدا می‌کنند نمایش خوبی دارند و به تصمیمات کادر فنی با نهایت حرفه‌ایگری قبول می‌کنند.

مسی با سه گلی که برابر اوساسونا به ثمر رساند به بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا تبدیل شد. سرمربی آبی اناری‌ها به ستایش از این مهاجم آرژانتینی پرداخت و گفت: کلماتی برای توصیف مسی وجود ندارد. دیگر زمان ستایش مسی گذشته است. بر این باورم که او می‌تواند رکوردهای دیگری را در آینده جابجا کند.

سرمربی آبی اناری‌ها در پایان سخنان خود گفت: آنچه مرا به شگفتی می‌آورد آندرس اینیستا است، چرا که او تنها بازیکنی است که بازی او نوسان ندارد. امیدوارم که او در آینده هم همین عملکرد را داشته باشد.

بارسلونا با پیروزی برابر اوساسونا ۶۶ امتیازی شد و در همان رده سوم جدول رده‌بندی باقی ماند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب تخصصی هواداران بارسلونا بروزترین وب هواداران بارسلونا در خدمت شماست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مربی تیم
    مربی:لوییز انریکه  
     
     
    سایت ورش 11 - لوییز انریکه
    مدیرعامل تیم

       مدیرعامل:بارتومئو 

    ورزشگاه تیم
    ورزشگاه:نیوکمپ   
     

    همکاران و دوستان
    همکاران و دوستان
      
         

        

    www.elvatra.com    

         

    آمار سایت
  • کل مطالب : 251
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 406
  • بازدید سال : 1,790
  • بازدید کلی : 15,398