loading...
وب تخصصی هواداران بارسلونا
بازدید کنندگان محترم توجه فرمایید

 بازدید کنندگان محترم توجه فرمایید   

 

 

وب تصمیم دارد تا بزودی بخش اخبار باشگاه را حذف کند  

  

و بجای آن بخش  

  

 عکس های بارسایی و کلیپ های بارسایی را به آن اضافه کند.

به وب تخصصی هواداران بارسلونا خوش آمدید.

http://www.uploadax.com/images/64069423461437193511.jpg

کلیپ های بارسایی

جدید ترین کلیپ ها در  

 

http://8pic.ir/images/rrfql2p4bu2ofbclpsis.jpg

محمد بازدید : 27 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)
بارسلونا 3-1 رئال بتیس؛ پیروزی در روز رای گیری
 
 
 
 


تیم بارسلونا در دیدار شنبه شب خود مقابل تیم رئال بتیس، موفق شد با دو گل مسی و گل به خودی بازیکن حریف، با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست یابد.

تیم بارسلونا موفق شد شب گذشته با کسب پیروزی مقابل تیم رئال بتیس در ورزشگاه نیوکمپ، جایگاه خود در رتبه دوم جدول لالیگا را حفظ کند. تیم میهمان در این بازی چندین بار دروازه بارسا را به خطر انداخت و حتی برای لحظاتی نیز می توانست کار را به تساوی بکشد، اما آبی و اناری ها موفق شدند با دو گل لئو مسی و گل به خودی جوردی فیگوئراس، اختلاف یک امتیازی خود را با صدر جدول حفظ کنند. پس از کسب یک برد خانگی در لالیگا، اکنون بازیکنان بارسا می توانند تمام تمرکز خود را معطوف رقابت در لیگ قهرمانان اروپا کنند.

گلزنی مسی از روی نقطه پنالتی

علیرغم اینکه در دقایق ابتدایی بازی اکثر حاضرین در ورزشگاه بر روی رای گیری که قبل از بازی برگزار شد، تمرکز داشتند، اما بارسلونا بازی را بسیار خوب آغاز کرده و آلوس و سانچس از سمت راست خطرهایی را بر روی دروازه تیم میهمان ایجاد کردند. بالاخره این سانچس بود که پس از پشت سر گذاشتن چند بازیکن بتیس، توسط فیگوئراس در محوطه جریمه سرنگون شد تا داور مسابقه یک ضربه پنالتی را به سود بارسا اعلام کند. مسی نیز با اعتماد به نفس بسیار بالا، به آرامی و با پای چپ خود توپ را وارد دروازه کرد تا بارسا با یک گل از بتیس پیش بیافتد.

مقاومت بوستکس در میانه میدان

بارسلونا بهترین عملکرد خود در این بازی را پس از به ثمر رساند گل اول بازی به نمایش گذاشت؛ جایی که ژاوی از عمق و آلوس از سمت راست چندین خطر را بر روی دروازه بتیس ایجاد کردند. تیم آندلسی نیز سعی داشت تا در ضد حملات آبی و اناری پوشان را غافلگیر کند، اما بوسکتس با نمایش خیره کننده خود، مانع از انجام این کار می شد. این هافبک 25 ساله بارسلونا، نمایش بسیار خوبی را در نیمه اول از خود ارائه داد و با تکلهای به موقع، پاسهای استادانه و تکنیک ناب خود باعث شد تا هواداران یکصدا نام او را در ورزشگاه فریاد بزنند.

بازگشت بتیس به جریان بازی

تیم رئال بتیس با توجه به وضعیت بغرنج خود در جدول، نیمه دوم این بازی را بسیار خوب آغاز کرد و سعی داشت تا توپ و میدان را در اختیار بگیرد. پس از برخورد ضربه ژاوی به تیرک دروازه، بازیکنان بتیس به خود آمده و برای لحظاتی بارسا را تحت فشار قرار دادند. گابریل کالدرون مربی این تیم نیز با چند تعویض به موقع، جان تازه ای به خط حمله تیمش بخشید؛ او خورخه مولینا و روبن کاسترو را به زمین مسابقه فرستاد تا این دو بازیکن همراه با لئو باپتیستائو مثلث خطرناکی را در خط حمله بتیس تشکیل دهند.

بازی خوب تیم آندلسی چند دقیقه بیشتر دوم نداشت. فیگوئراس که در نیمه اول نیز با انجام خطا بر روی سانچس به نوعی پایه گذار گل اول بارسلونا شده بود، این بار خودش وارد عمل شده و پاس رو به جلوی آدریانو را به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا به نوعی کار بتیس را در این بازی یکسره کند. اما این پایان کار نبود و روبن کاسترو بازیکن تعویضی تیم میهمان بالاخره موفق شد گل اول تیمش را به ثمر رسنده و بار دیگر اختلاف را به یک گل برساند.

بازیکنان بتیس در ادامه بازی نهاست تلاش خود را انجام دادند تا بازی را به تساوی بکشانند و همین عامل باعث شد تا فضای خوبی در سمت چپ برای نیمار ایجاد شود. این بازیکن برزیلی نیز پس از انجام نفوذی از سمت چپ، توپ را بر روی دروازه ارسال کرد، اما این توپ در میانه راه به دست آمایا برخورد کرد تا داور بازی برای دومین بار نقطه پنالتی را به سود بارسا نشان دهد. مسی بار دیگر پشت توپ قرار گرفت و ضربه ای را به سمت دروازه بتیس روانه کرد، آدان دروازبان این تیم مسیر توپ را به درستی تشخیص داد و موفق شد ضربه مسی را مهار کند، اما این ستاره آرژانتینی دست از تلاش برنداشت و موفق شد در بازگشت توپ، دروازه بتیس را برای سومین بار در این بازی، باز کند تا بارسا به یک پیروزی ارزشمند، دست پیدا کند.
 
 FCBarcelona.ir
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب تخصصی هواداران بارسلونا بروزترین وب هواداران بارسلونا در خدمت شماست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مربی تیم
    مربی:لوییز انریکه  
     
     
    سایت ورش 11 - لوییز انریکه
    مدیرعامل تیم

       مدیرعامل:بارتومئو 

    ورزشگاه تیم
    ورزشگاه:نیوکمپ   
     

    همکاران و دوستان
    همکاران و دوستان
      
         

        

    www.elvatra.com    

         

    آمار سایت
  • کل مطالب : 251
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 274
  • بازدید ماه : 525
  • بازدید سال : 1,909
  • بازدید کلی : 15,517